مراکز ورزشی کیش
نوشته شده توسط : admin
 

 

پیست کارتینگ کیش

اولین پیست كارتینگ در جزیره كیش و در ایران پیست کارتینگ كیش است با طولی حدودا 800 متر و عرض آن 7 متر از وسیع ترین و بزرگترین پیست های کارتینگ در خاور میانه است و موتور های چهار چرخ ATV و در این مجموعه ورزشی اتومبیل های کنترلی وجود دارد و برای همه افراد و مسافران تور کیش قابل استفاده است. پیست کارتینگ كیش روباز می باشد و در هر سال چند هزار نفر از گردشگران و علاقه مندان به این مجموعه ورزشی می روند و میزبان اولین دوره مسابقه های كارتینگ قهرمانی كشور می باشد كه موجب شده در ایران این رشته ورزشی در سطح استاندارد جهانی برسد. ورزش كارتینگ بسیار جذاب و هیجانی است و پایه اصلی ورزش رالی و اتومبیل رانى در سطح حرفه اى است.



 

 

مجموعه ورزشی پلاژ بانوان جزیره کیش

مجموعه ورزشی پلاژ بانوان جزیره کیش : در ساحل شمالی جزیره زیبای کیش پلاژ بانوان  روبه روی ساختمان اصلی شركت مخابرات با مساحتی تقریبا 20000 مترمربع بنا شده است. این مجموعه ورزشی درکل کشورمان بی مانند می باشد دراین مجموعه پلاژ بانوان خدماتی و تجهیزاتی مانند :  والیبال ساحلی وبوفه ، دوش آب سرپوشیده و شیرین صحرایی  ، تخت و سایه بان ،  سرویس های بهداشتی ،  امکانات ماساژ , نمازخانه ، رختکن با ظرفیت بالا ، غواصی و دستگاه و لوازم و وسایل بدنسازی برای استفاده کنندگان و مسافران تور کیش مهیا شده است . وجود ناجیان غریق اطمینان خاطر برای استفاده كنندگان از پلاژ کیش را دارد.




 

 

مجموعه ورزشی ساحلی پلاژ آقایان کیش

مجموعه ورزشهای ساحلی پلاژ آقایان کیش از جمله مجموعه هایی با مساحتی تقریبا 10000 مترمربع در ساحل شمال شرقی واقع شده است و دارای 3 زمین والیبال ساحلی ، یك زمین فوتبال ساحلی ، پلاژ آقایان ، امكانات و تجهیزات قایقرانی پاروئی ( تورینگ  - كانو ) ، دوش های سرپوشیده و روباز  ، بوفه ،رختكن ،  اتاق ماساژ ،  نمازخانه دارد .  وجود ناجی غریق ،  ایمنی و اطمینان خاطر مردم و مسافران تور کیش را به همراه داشته است . پلاژ آقایان در شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است كه هم به صورتانفرادی و هم به صورت گروهی آموزش شنا دارد.  نورپردازی و بوفه پلاژ  ، دوش آب شیرین، برای استفاده در هنگام شب از خدمات و امکانات این پلاژ کیش می باشد.

آدرس مجموعه ورزشی ساحلی کیش : خیابان گلدیس – پشت مجتمع مسکونی آب و برق

مجموعه ورزشی ساحلی پلاژ آقایان کیش

 

 

 

 

 

مجموعه ورزشی مریم کیش

بعد از انقلاب اسلامی در ایران مجموعه ورزشی مریم کیش دارای بزرگترین سالن بولینگ می باشد، که دارای مجهزترین وسایل سرگرمی و بازی می باشد که برای بازی حرفه ای بولینگ 16 خط استاندارد دارد. در کنار این مجموعه بسیار عالی بولینگ یک سالن برای بازی عجایب , بازی کامپیوتری و یک سالن بزرگ دیگر برای بیلیارد که از 25 میز اسنوکر و بیلیارد تشکیل شده می باشد. مجموعه ورزشی مریم کیش سالن بزرگ و وسیعی برای بدن سازی خانمها و آقایان اختصاص داده که وسایل مجهز و پیشرفته بدن سازی دارد. مجموعه ورزشی مریم کیش مجلل ترین و زیبا ترین رستوران را دارد که در هنگام استراحت از غذاهای متنوع و لذیذ رستوران می توانید استفاده نمایید و آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش لحظه آخری

قیمت تور کیش

تور کیش 94

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز ورزشی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: